خب حالا که نسبت به دارک وب و دیپ نت یه ذهنیتی دارین بزارین ببینیم ویکی پدیا در موردش چی نوشته وب پنهان یا دیپ وب (به انگلیسی: Deep web) بخش‌هایی از شبکه وب جهان‌گستر هستند که محتویات آن به
تاریخ : جمعه 27 مرداد 1396
نویسنده : Asti admin

خب حالا که نسبت به دارک وب و دیپ نت یه ذهنیتی دارین بزارین ببینیم ویکی پدیا در موردش چی نوشته
وب پنهان یا دیپ وب (به انگلیسی: Deep web) بخش‌هایی از شبکه وب جهان‌گستر هستند که محتویات آن به هر دلیلی توسط موتورهای جستجوی استاندارد نشان‌داده نمی‌شوند.واژهٔ متضاد دیپ وب، سرفیس وب (وب سطحی) است. دیپ وب شامل کابردهای بسیار رایجی همانند وب‌نامه و بانکداری آنلاین است. اولین تلفیق اصطلاح دیپ وب و دارک وب در حدود سال ۲۰۰۹ پدید آمد در زمانی که در کنار فعالیت‌های غیرمجاز در شبکه آزاددارک‌نت در حال وقوع بود. برخی از مشهورترین وب‌سایت‌های وب پنهان سیلک رود یا آلفابی هستند.
اندازه
در سال ۲۰۰۰، مایکل کی. برگمن گفت چگونه سرچ کردن در اینترنت را می‌توان با کشیدن یک شبکه در میان سطح یک اقیانوس مقایسه کرد: ممکن است که یک معامله خوبی در شبکه بدست بیاید، اما ثروتی از اطلاعات وجود دارد که عمیق و در نتیجه از دست رفته است. بسیاری از اطلاعات وب بسیار پایین در سایت‌ها دفن شده‌اند، و موتورهای حست و جوی استاندارد آن‌ها را پیدا نمی‌کنند. وتور ای جستجوی سنتی محتوای در دیپ وب را نمی‌توانند ببینند یا بازیابی کنند. بخشی از وب که توسط موتورهای جستجوی لیست شده به عنوان سرفیس وب (وب سطحی) شناخته می‌شود. در سال ۲۰۰۱، دیپ وب چندین برابر بزرگتر از سرفیس وب بود. یک مقایسه از کوه یخ توسط دنیس شستاکوف به ترتیب نشان دهندهٔ تفاوت بین سرفیس وب و دیپ وب است:
این غیرممکن است که اندازه گرفت، و سخت است که تخمین زد، اندازهٔ دیپ وب را زیرا اکثر اطلاعات مخفی یا قفل شده در پایگاه‌های داده هستند. تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد دیپ وب ۴۰۰ تا ۵۵۰ بار برگتر از سرفیس وب است. با این حال از آنجاکه همیشه اطلاعات و سایت‌های بیشتری در حال اضافه شدن است می‌توان فرض کرد که دیپ وب در حال رشد نمایی در نرخی است که نمی‌توان مقدار دهی کرد.
براوردهای مبتنی بر تعمیم دهی از یک مطالعه انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا برکلی در سال ۲۰۰۱ اندیشید که دیپ وب حدوداً شامل ۷٫۵ پتابایت می‌شود. تخمین‌های دقیق تری نیز برای تعداد منابع رد دیپ وب وجود دارد: تحقیقات او و همکارانش. حدود ۳۰۰۰۰۰ دیپ وب سایت درسال ۲۰۰۴ در کل وب شناسایی شده، و با توجه به شستاکوف، حدود ۱۴۰۰۰ دیپ وب سایت در بخش روسی وب در سال ۲۰۰۶ وجود دارد.
محتوای فهرست‌نشده
برگمن در یک مقاله در دیپ وب، یک مجله الکترونیکی انتشاراتی، ذکر کرد که جیل السورث از اصطلاح وب پنهان در سال ۱۹۹۴ استفاده کرد که به وب سایت‌هایی که توسط هیچ موتور جستجویی ثبت نام نشده بودند اشاره می‌کرد. برگمن به مقاله‌ای که توسط فرانک گارسیا در ژانویه سال ۱۹۹۶ نوشته شده بود اشاره کرد:
ممکن است یک سایتی که به دلایل منطقی ای طراحی شده، ولی آنها زحمت ثبت نام کردن آن در هیچ‌یک از موتورهای جستجو را به خود ندادند؛ بنابراین، هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را پیدا کند! شما پنهان هستید. من آن‌ها را وب مخفی می‌نامم.
یکی دیگر از استفاده‌های اولیه از اصطلاح وب مخفی توسط بروس مونت و متئو بی. کل از کتابخانه نرم‌افزار شخصی، در یک توصیف از اولین ابزار شناخته شده دیپ وب در یک مصاحبه مطبوعاتی در دسامبر سال ۱۹۹۶ بود.
اولین استفاده از اصطلاح خاص دیپ وب، که در حال حاضر به طور کلی پذیرفته شده، در مطالعه مذکور برگمن رخ داده است.
دارک وب (به انگلیسی: Dark Web) یا وب تاریک به شبکه‌ای گفته می‌شود که در دسترس عموم نبوده و بیشتر برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیابی فعالیت‌های آن و شناسایی افراد در آن دشوار یا غیرممکن است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آن‌ها را مدیریت می‌کنند، فروشندگان مواد مخدر، هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالباً این دسته از افراد را تشکیل می‌دهند. دارک وب بخش کوچکی از وب پنهاناست.
دارک وب سایت‌هایی است که برای عموم قابل مشاهده است اما توسط آی‌پی‌های مخفی سرور اجرا می‌شوند. در این شبکه تمامی اطلاعات به صورت آنلاین و با پسوردهایی محافظت شده‌اند. برای دسترسی به اطلاعات آن باید از چندین پِی‌وال‌ها گذشته و از نرم‌افزارهای به خصوص استفاده کرد. هر کاربری می‌تواند به سادگی از این وب‌سایت‌ها بواسطه سرویس هایی همچون هیدن ویکیدیدن کند. بسیاری از این وب‌سایت‌ها از موتورهای جستجو بهره نمی‌گیرند، از این‌رو جستجو در جستجوگرها برای پیدا کردن آنها تقریباً با شکست مواجه می‌شود. اغلب این وب‌سایت‌ها که آنها را برای مخفی سازی هویتشان از ابزار رمزگذاری تور بهره می‌گیرند و پسوند .onion را دارند. همچنین بیشتر اطلاعات دارک وب در پایگاه داده‌هایی نظیر LexisNexis ذخیره می‌شود.
❌❌اگه کنجکاوید که بدونید تو دارک نت چه خبره امیدوارم این مطلب کنجکاویتونو برطرف کرده باشه
وقتی وارد دارک نت می شید ممکنه صحنه هایی رو ببینید یا مطالبی رو بخونید که رو انسانیتتون تاثیر بزاره و دیگه از ذهنتون پاک نشه پس این هشدار رو جدی بگیرید❌❌
پکیج آموزش دسترسی به دیپ نت و دارک نت در اندروید
آموزش تصویری + نرم افزار های مورد نیاز + لیست سایت های دارک و دیپ نت+ مدرک صحت محصول
قیمت 5000 تومان
در صورت بروز هر گونه مشکل در خرید ، پرداخت و انتقال وجه به آی دی @AINadmin در تماس باشید
خرید محصول 👇👇👇👇👇
خرید پکیج دسترسی به دارک نت و دیپ وب برای اندروید
 
نماد اطمینان: 

@Anonymous_security_shopping
@Anonymous_security ™

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: فروشگاه ,
برچسب‌ها: Darknet , darkweb , deepnet , deepweb , دارک نت , دارک وب , دیپ وب , دیپ نت , آموزش دسترسی به دارک نت , آموزش دسترسی به دارک وب , آموزش دسترسی به دیپ وب , آموزش دسترسی به دیپ نت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

کد امنیتی رفرش

آخرین مطالب
data-autostart="true" data-whitelabel="false" Loading...

/
تیم امنیتی A.I.N به عنوان یکی از گروهک های متحد ، با اتحاد آزادی خواه هکتیویسم Anonymous از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرده است و در زمینه هک و امنیت فعالیت می کند از مهم ترین دستاورد های این تیم می توان به دیفیس کردن چهار سایت دارک نت در زمینه فروش برده های لولیتا اشاره کرد.

ابزار تلگرام

تیک ابزارابزار تلگرام برای وبلاگ

ابزار وبمستر